Garanţie

Termenii și condiţiile de garanţie sunt în conformitate cu prevederile legale: Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vânzarea produselor și garanţiile asociate acestora. Perioada de garanţie este menţionată în certificatul emis de producător/importator/vanzator și începe să curgă de la data înscrisă în factura de achiziţie; de asemenea această perioadă este confirmată și de certificatul de garanţie aferent facturii fiscale emis de către firma noastră.

Produsele comercializate pe siteul nostru, beneficiază de condiţii de garanţie conforme legislaţiei române în vigoare şi politicilor comerciale ale producătorilor/distribuitorilor. Condiţiile de acordare a garanţiei sunt cele menţionate în certificatul de garanţie, din acest motiv vă recomandăm să citiţi cu atenţie acest document.

Certificatele de garanţie pot fi emise de către societatea noastră sau de către producător/distribuitor. În cazul în care dintr-un colet lipseşte certificatul de garanţie al produsului acest lucru trebuie semnalat în maximum 48 ore de la recepţia coletul pe adresa de e-mail a siteului.

Eventualele lipsuri/deteriorări ale produsului trebuie comunicate către noi prin e-mail la comenzi@eurosmartgsm.ro în 24 de ore de la primirea coletului, în caz contrar se consideră că acestea nu au existat.
Nu se acordă garanţie pentru consumabile.

Operaţiunile efectuate de service în perioada de garanţie vor fi menţionate pe documente separate; aceste documente devin parte integrantă a certificatului de garanţie. Termenul maxim de soluţionare este de 15 zile calendaristice de la recepţia produsului în unitatea de service/momentul la care operatorul economic a luat la cunoștinţă de deficienţele respective.

În cazul defectării produsului, vă rugăm să ne contactaţi telefonic sau prin e-mail, specificând defecţiunea semnalată.

Produsele trebuie trimise bine ambalate, cu toate accesoriile originale şi însoţite de certificatul de garanţie în original. Lipsa certificatului de garanţie poate duce la imposibilitatea primirii în service a produsului.

Taxele de transport sunt suportate de către expeditor.

Responsabilităţile clientului:

Condiţiile de garanţie nu se aplică pentru problemele sau daunele cauzate de client sau în circumstanţe cum ar fi, dar fără a se limita la următoarele:
- S-a intervenit asupra produsului, a fost reparat și/sau modificat de personal neautorizat;
- Numărul de serie al produsului, componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
- Sigiliile pentru garanţie au fost rupte sau schimbate;
- Produsul prezintă defecte fizice: lovituri, crăpături, ciobiri, rugină sau prezintă urme utilizare în condiţii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variaţii mari de temperatură și presiune, manipulare incorectă, setări și instalări incorecte, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanţe în interiorul echipamentelor, etc;

Pentru orice alte informaţii ne puteţi contacta la adresa de e-mail comenzi@eshopmag.ro sau telefonic la 0742 340 122 (Orange).

 

Returnare Produse

Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, "Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) şi art.14, în termen de 14 zile calendaristice începand cu ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator".

În cazul în care doreşti să înapoiezi anumite produse, care nu corespund aşteptărilor tale, poţi să o faci conform legii, suportând costul returului. Condiţiile pentru retur sunt următoarele:

  • Produsul trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (să aibă etichetele şi ambalajele originale).

  • Produsul trebuie expediat împreună cu toate accesoriile, aranjate în cutie aşa cum au fost primite.

  • Să nu prezinte semne de uzură, să nu aibe pete sau rupturi. Dacă ai primit un produs spart/rupt, anunţă problema în maximum 24 de ore.

  • Returul trebuie să se facă împreună cu documentele care l-au însoţit (factură şi, după caz, certificat de garanţie).

Dacă produsele pe care ţi le-am livrat au fost însoţite de eventuale cadouri, când returnezi produsele trebuie să returnezi şi cadourile.

Dacă ai cumpărat mai multe produse de acelaşi fel şi vrei să le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar dacă sunt sigilate.

Se pot returna becurile, lanternele, prelungitoarele, prizele, bateriile, acumulatorii şi încărcătoarele, doar dacă sunt sigilate.

Nu se acceptă returul produselor cosmetice sau de îngrijire personală dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecţie a sănătăţii clienţilor sau din motive de igienă.

Electronicele şi electrocasnicele mici, în cazul în care au fost desigilate şi testate de către client, trebuie trimise curate pentru ca returul să fie acceptat.

Contravaloarea produselor comandate se va restitui prin transfer bancar, într-un cont specificat de tine, în maximum 14 zile calendaristice. De asemenea, poţi opta pentru ca suma aferentă produsului returnat să reprezinte un avans pentru o viitoare comandă pe site-ul nostru.

Returul se face exclusiv prin Curierat Rapid, iar taxele de retur sunt suportate de către expeditorul coletului.

Dacă ai un produs defect, contactează-ne telefonic sau prin e-mail şi spune-ne problema. Ambalează produsele în cutiile originale. Pentru ca livrarea să se facă corespunzător, produsele şi cutiile originale trebuie să fie ambalate într-o coală de hârtie, într-o pungă sau cu folie de plastic. În cazul articolelor cu garanţie acestea trebuie să fie însoţite de o copie după certificatul de garanţie. Costurile de expediere şi returnare prin Curier pentru coletele trimise de client către noi sunt suportate de expeditor.

Orice problemă va fi soluţionată în maximum 7 zile lucrătoare de la semnalare.

Te rugăm să trimiţi în mod corespunzător produsele pentru retur:

  • Nu trimite colete prin curier fără a ne anunţa, întrucât acestea nu vor fi ridicate.

  • Nu trimite colete cu plată ramburs prin curier către EShopMag.ro, întrucât acestea nu vor fi ridicate.

  • Nu expedia produsele neambalate, întrucât acestea nu vor fi acceptate. Te rugăm să le ambalezi cu o coală de hârtie, într-o pungă sau cu folie de plastic.

Pentru mai multe detalii poţi solicita informaţii telefonic sau prin e-mail.